Forum

HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   

Kunpi on parenpi? Hopeanuoli vai Weed?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Tutkimuksia
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kunpi on parenpi?
Hopeanuoli?
75%
 75%  [ 15 ]
Weed?
20%
 20%  [ 4 ]
Vai kenties se Orion?
5%
 5%  [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 20

Kirjoittaja Viesti
Clover-*
Ilves

LähetäLähetetty: Ke Hel 17, 2010 5:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä en tiedä kummastakaan yhtään mitään ku ei edes kiinnosta .__.
Cute_Cät
Ilves

LähetäLähetetty: Su Hel 21, 2010 8:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En hirveästi kummastakaan tiedä, mutta hopeanuoli on selkeästi parmpi!

Kutukatti on puhunut.
mizi
Susi

LähetäLähetetty: La Hel 27, 2010 10:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Clover kirjoitti:
Minä en tiedä kummastakaan yhtään mitään ku ei edes kiinnosta .__.

Aivan.
Nemi-*
Ilves

LähetäLähetetty: Su Hel 28, 2010 8:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eii kumpikaan? Paitsi että hopeanuoli on kirkkaasti parempi. Aivan sama.
Yukari
Kettu

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 11:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selvästi Hopeanuoli:3
Pessi-*
Hiiri

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 12:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hopeanuli tietenkin!
Minua ihmetyttää se , kun Hopeanuolessa Smithillä on tytön kuulunen ääni ja taas Weedissä se kuulostaa eriltä ja Weedissä Smith ja kaikki on paljon rumempia . Niinkuin muut jo sanoivat Hopeanuolessa on ihanat muusiikit ja se on hyvin piirretty.
Pessi-*
Hiiri

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 12:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Clover / Miksi sitten tulit tänne??
Pineapple-*
Ilves

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 3:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mua ei todellakaan kiinnosta mitkää animaatiot, mielummin katon vaik pikkukakkosta. mun silmät ei suostu katsomaan varsinkaan mtn hopeanuolta tai weediä. mä katon mielummin kunnon elokuvia ku jtn piirrettyjä.
meil on joku weed -leffa (jostain kumman syystä hankittu) ja ihan typerää roskaa. kerran katoin jonku hopeanuoli ykkösen, sen juoni oli parempi mut samanlaista sähköistä saastetta sekin oli.'

// älkäähän loukkaantuko. 8D
koiraihminen
Ilves

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 5:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pessi kirjoitti:
Hopeanuli tietenkin!
Minua ihmetyttää se , kun Hopeanuolessa Smithillä on tytön kuulunen ääni ja taas Weedissä se kuulostaa eriltä ja Weedissä Smith ja kaikki on paljon rumempia . Niinkuin muut jo sanoivat Hopeanuolessa on ihanat muusiikit ja se on hyvin piirretty.

Tykkään Smithin äänestä Hopeanuolessa.

Pineapple kirjoitti:
mua ei todellakaan kiinnosta mitkää animaatiot, mielummin katon vaik pikkukakkosta. mun silmät ei suostu katsomaan varsinkaan mtn hopeanuolta tai weediä. mä katon mielummin kunnon elokuvia ku jtn piirrettyjä.
meil on joku weed -leffa (jostain kumman syystä hankittu) ja ihan typerää roskaa. kerran katoin jonku hopeanuoli ykkösen, sen juoni oli parempi mut samanlaista sähköistä saastetta sekin oli.'

// älkäähän loukkaantuko. 8D

Väkisinkin tuosta joku loukkaantuu. Miksi ei voi asiallisesti kertoa, että ei pidä kyseisestä sarjasta vaan pitää haukkua sarjaa noin? (Sitäpaitsi Weed on animesarja eikä leffa.)
Pineapple-*
Ilves

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 9:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^nöyrimmät pahoitteluni jos loukkasin tunteitasi. tarviiko alkaa kiertelemään ja kaunistelemaan mielipidettään?
Kipinä
Peura

LähetäLähetetty: To Maa 11, 2010 8:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Miksi vastasit aiheeseen jos sinulla ei ole mitään sanottavaa. -.-
Haruyumi
Ilves

LähetäLähetetty: Pe Maa 12, 2010 7:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kumpikin on omalla tavallaan hyvä. Hopsu oli paremmin piirretty, weedissä on mielestäni parempi tarina, mutta piirrostyyli sitten taas...yök kun ruma.
Molemmat yhtä hyviä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot
koiraihminen
Ilves

LähetäLähetetty: Su Maa 14, 2010 10:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pineapple kirjoitti:
^nöyrimmät pahoitteluni jos loukkasin tunteitasi. tarviiko alkaa kiertelemään ja kaunistelemaan mielipidettään?

No ei se nyt paljoa haitannut. Kunhan ihmettelin voimakasta kielteistä reaktioita (myönteisiin tottunut) sarjoihin kohdistuen. Laughing
Pineapple-*
Ilves

LähetäLähetetty: Ti Maa 16, 2010 8:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

koiraihminen kirjoitti:
Pineapple kirjoitti:

No ei se nyt paljoa haitannut. Kunhan ihmettelin voimakasta kielteistä reaktioita (myönteisiin tottunut) sarjoihin kohdistuen. Laughing

no hyvä. off
wuuawuu99999
Hiiri

LähetäLähetetty: Ti Tou 04, 2010 2:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No mun mielest Hopeanuoli, koska siinä on ehk paremmin tehty se kutan esim.ne kohat joissa koirat juoksee.Weedis ne juoksee ku aropuput ja Hopeanuoles normaalimma näkösesti.Weedis myös vääristetään tarinaa Hopeanuolest(esim.se ku se tappo Akakabuton)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Tutkimuksia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 3 Yht. 4

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa