| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kunpi on parenpi? |
| Hopeanuoli? |
|
75% |
[ 15 ] |
| Weed? |
|
20% |
[ 4 ] |
| Vai kenties se Orion? |
|
5% |
[ 1 ] |
|
| Ääniä yhteensä : 20 |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
Clover-* Ilves

|
Lähetetty: Ke Hel 17, 2010 5:34 pm Viestin aihe: |
|
|
Minä en tiedä kummastakaan yhtään mitään ku ei edes kiinnosta .__. _________________ Kellu yllä laineiden . . . |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Cute_Cät Ilves

|
Lähetetty: Su Hel 21, 2010 8:36 pm Viestin aihe: |
|
|
En hirveästi kummastakaan tiedä, mutta hopeanuoli on selkeästi parmpi!
Kutukatti on puhunut. _________________ Unmei-goto kitto Fallin' loooooove..♥ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mizi Susi

|
Lähetetty: La Hel 27, 2010 10:27 pm Viestin aihe: |
|
|
| Clover kirjoitti: | | Minä en tiedä kummastakaan yhtään mitään ku ei edes kiinnosta .__. |
Aivan. _________________ I believe, I can fly. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nemi-* Ilves

|
Lähetetty: Su Hel 28, 2010 8:59 am Viestin aihe: |
|
|
Eii kumpikaan? Paitsi että hopeanuoli on kirkkaasti parempi. Aivan sama.
|
 |
Yukari Kettu

|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 11:00 am Viestin aihe: |
|
|
Selvästi Hopeanuoli:3 _________________ -this is my opinion- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pessi-* Hiiri
|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 12:33 pm Viestin aihe: |
|
|
Hopeanuli tietenkin!
Minua ihmetyttää se , kun Hopeanuolessa Smithillä on tytön kuulunen ääni ja taas Weedissä se kuulostaa eriltä ja Weedissä Smith ja kaikki on paljon rumempia . Niinkuin muut jo sanoivat Hopeanuolessa on ihanat muusiikit ja se on hyvin piirretty. _________________ I have got a kaninpapana forever.<br> |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pessi-* Hiiri
|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 12:34 pm Viestin aihe: |
|
|
Clover / Miksi sitten tulit tänne?? _________________ I have got a kaninpapana forever.<br> |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pineapple-* Ilves

|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 3:51 pm Viestin aihe: |
|
|
mua ei todellakaan kiinnosta mitkää animaatiot, mielummin katon vaik pikkukakkosta. mun silmät ei suostu katsomaan varsinkaan mtn hopeanuolta tai weediä. mä katon mielummin kunnon elokuvia ku jtn piirrettyjä.
meil on joku weed -leffa (jostain kumman syystä hankittu) ja ihan typerää roskaa. kerran katoin jonku hopeanuoli ykkösen, sen juoni oli parempi mut samanlaista sähköistä saastetta sekin oli.'
// älkäähän loukkaantuko. 8D _________________ Jos ihmiset tietäisivät, mitä he toisistaan puhuvat, ei maailmassa olisi ainuttakaan ystävää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
koiraihminen Ilves

|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 5:39 pm Viestin aihe: |
|
|
| Pessi kirjoitti: | Hopeanuli tietenkin!
Minua ihmetyttää se , kun Hopeanuolessa Smithillä on tytön kuulunen ääni ja taas Weedissä se kuulostaa eriltä ja Weedissä Smith ja kaikki on paljon rumempia . Niinkuin muut jo sanoivat Hopeanuolessa on ihanat muusiikit ja se on hyvin piirretty. |
Tykkään Smithin äänestä Hopeanuolessa.
| Pineapple kirjoitti: | mua ei todellakaan kiinnosta mitkää animaatiot, mielummin katon vaik pikkukakkosta. mun silmät ei suostu katsomaan varsinkaan mtn hopeanuolta tai weediä. mä katon mielummin kunnon elokuvia ku jtn piirrettyjä.
meil on joku weed -leffa (jostain kumman syystä hankittu) ja ihan typerää roskaa. kerran katoin jonku hopeanuoli ykkösen, sen juoni oli parempi mut samanlaista sähköistä saastetta sekin oli.'
// älkäähän loukkaantuko. 8D |
Väkisinkin tuosta joku loukkaantuu. Miksi ei voi asiallisesti kertoa, että ei pidä kyseisestä sarjasta vaan pitää haukkua sarjaa noin? (Sitäpaitsi Weed on animesarja eikä leffa.) _________________ Tarvitsetko KJ-kuvia? Täältä niitä saa: www.freewebs.com/kjkuvialemmikkiin |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pineapple-* Ilves

|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 9:07 pm Viestin aihe: |
|
|
^nöyrimmät pahoitteluni jos loukkasin tunteitasi. tarviiko alkaa kiertelemään ja kaunistelemaan mielipidettään? _________________ Jos ihmiset tietäisivät, mitä he toisistaan puhuvat, ei maailmassa olisi ainuttakaan ystävää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kipinä Peura

|
Lähetetty: To Maa 11, 2010 8:07 pm Viestin aihe: |
|
|
^ Miksi vastasit aiheeseen jos sinulla ei ole mitään sanottavaa. -.- _________________ Gummibears. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Haruyumi Ilves

|
Lähetetty: Pe Maa 12, 2010 7:19 pm Viestin aihe: |
|
|
Kumpikin on omalla tavallaan hyvä. Hopsu oli paremmin piirretty, weedissä on mielestäni parempi tarina, mutta piirrostyyli sitten taas...yök kun ruma.
Molemmat yhtä hyviä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
koiraihminen Ilves

|
Lähetetty: Su Maa 14, 2010 10:34 pm Viestin aihe: |
|
|
| Pineapple kirjoitti: | | ^nöyrimmät pahoitteluni jos loukkasin tunteitasi. tarviiko alkaa kiertelemään ja kaunistelemaan mielipidettään? |
No ei se nyt paljoa haitannut. Kunhan ihmettelin voimakasta kielteistä reaktioita (myönteisiin tottunut) sarjoihin kohdistuen.  _________________ Tarvitsetko KJ-kuvia? Täältä niitä saa: www.freewebs.com/kjkuvialemmikkiin |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pineapple-* Ilves

|
Lähetetty: Ti Maa 16, 2010 8:46 pm Viestin aihe: |
|
|
| koiraihminen kirjoitti: | | Pineapple kirjoitti: | | ^nöyrimmät pahoitteluni jos loukkasin tunteitasi. tarviiko alkaa kiertelemään ja kaunistelemaan mielipidettään? |
No ei se nyt paljoa haitannut. Kunhan ihmettelin voimakasta kielteistä reaktioita (myönteisiin tottunut) sarjoihin kohdistuen.  |
no hyvä. off _________________ Jos ihmiset tietäisivät, mitä he toisistaan puhuvat, ei maailmassa olisi ainuttakaan ystävää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
wuuawuu99999 Hiiri

|
Lähetetty: Ti Tou 04, 2010 2:41 pm Viestin aihe: |
|
|
| No mun mielest Hopeanuoli, koska siinä on ehk paremmin tehty se kutan esim.ne kohat joissa koirat juoksee.Weedis ne juoksee ku aropuput ja Hopeanuoles normaalimma näkösesti.Weedis myös vääristetään tarinaa Hopeanuolest(esim.se ku se tappo Akakabuton) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|